DAG 01- OM MEJ.

Ja hur gör man det här då....Om mej själv....
Jo, lite kortfattat så låter det så här.

Föddes i Uppsala på Akademiskasjukhuset i mars. Växte upp med mina underbara föräldrar Eva och Hasse (även kallade E&H) och min bästa syster Lina som är några år yngre.
Mest av allt ägnade vi tiden åt ponnysar, ponnysar och ponnysar. Utöver det stora ponnyintresset sportade jag mycket, fotboll, innebandy och tennis. Har alltid varit intresserad av kläder på ett eller annat, ibland lite lurigt vis. Tyckte det var jättekul att inte se ut som de andra. Älskade att åka på festivaler och dricka öl i solen med mina fina vänner. År 2000 flyttade jag till Karlstad lite alternativt ist för Stockholm. Bode med Lina och Åsa i en stökig tre och pluggade. Kalasade endel och dansade Håkan Hellström varje kväll.
Idag bor jag med min galet vackra, underbara man som jag snubblade över  en såndär kväll för 7 år sedan. Vi gifte oss i Augusti 2008 och fick vår älskade lilla son i Juli 2009. Vi bor i en lägenhet mitt i Karlstad med tre rum och en stökig W-I-C. Drev tidigare butiken Lilla Ego i Karlstad och kan inte tänka mej en annan bransch. Älskar fin musik, choklad, ost, goda viner, min familj, vita kragar, höga klackar och secondhand.


Frågor på de?


Kommentarer
Postat av: ulla

Ja. En fråga. vad betyder W-I-C?

2010-12-04 @ 16:31:07
Postat av: Lina

walk in closet :)

2010-12-05 @ 13:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0