DAG 03 - MINA FÖRÄLDRAR.

E&H, Evis&Hasse, Kung H&Eva världens genomtidernas bästa föräldrar!!
Vad har dom inte gjort för oss??? Herregud vilka bra och underbara människor.

Eva och Hasse träffades på någon folkhögskola på 70 talet, båda var skit snygga med
långt blont hår. Dom hade den goda smaken att få mej och Lina och tillsammans har vi
haft så sjukt mycket kul. Dom såg till att vi började rida, lärde oss om god musik smak, tog oss till London
och miljoner andra fina saker som gjort mej till den jag är idag.

Dom har låtit oss göra allt vi velat och alltid stöttat oss. Det var då rakt inga problem att jag
som 14 åring åkte på en weekend till London, att vi hängde på alla festivaler, köpte hästar,
hoppade av skolor, flyttade och flyttade hem, startade företag, gifte oss, fick barn mm mm
Dom har gjort mitt liv så lätt och jag är föralltid tacksam....och jag är så glad att dom är mormor
och morfar till älskade Fred!!

Världens roligaste människor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0