DAG 07 - ETT ÖGONBLICK.

Funderade en ganska lång stund på vad jag ska välja av alla magiska ögonblick. Vårat bröllop, när Fred föddes...det är mer händelser än ögonblick tycker jag så jag skriver om ett ögonblick som var helt fantastiskt. Det var nog det ögonblicket jag viste att jag skulle vara med Harald föralltid, storslaget och underbart!

Min älskling gjorde det lite trista valet att tillbringa ungefär ett år i Kosovo 2006, jag var inte alls glad över det även om vi hade den mest perfekta förlovningen innan han åkte. Men ni vet hur det är att vara ifrån sin kärlek.
Och som jag räknade ner dagarn och timmarna tills han skulle komma hem. Så en tidig, tidig morgon i mars 2007 kom svärmor och hämtade mej. Jag hade nog bytt kläder 20 gånger och suttit klar i hallen i minst en timme. Vi åkte jättefort på tomma vägar tills vi kom fram. Efter att ha letat, tittat, längtat som f.n ser jag honom, han står så fint i ett led och får sin medalj och tillslut, tillslut tittar han åt mitt håll och jag får springa ner till honom....den kramen, den gången när jag snusade honom i nacken, den gången viste jag att vi skulle vara tillsamman alltid!!!Det ögonblicket var så perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kjutt värre

2010-12-17 @ 13:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0