SUR.

Brukar inte klaga så mycket här i bloggen utan fokusera på det jag tycker är fint, vackert och bra.
Men just nu är jag en smula sur....fick av min fina älskade man ett presentkort på en ny tatuering jag varit sugen på att göra länge. Bokar tid och tänker inte mer på det utan skuttar glatt dit på den dagen vi sa. Nähe...han som ´hade bokat in mej hade glömt och var inte där. Kul. Någon dag senare ringer han upp och sluddrar fram en ny tid, inget förlåt eller så, går dit på den nya tiden men då är det stängt. Lite sur ringer jag dit och får prata med nån som säger..jaha, var det du. Ja han som skulle gjort det var hemma hos mej ist. Ehhhhh? Kan tala om att jag inte är så j...a sugen på att gå det nu.

Jo just de...Fisheye inc på Herrgårdsgatan i Karlstad!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, har hört att dom var bra! Vilka as, dit tänker jag då aldrig gå!

2011-01-26 @ 09:42:03
Postat av: Lena

bra service....verkligen.... DÅLIGT!

2011-01-26 @ 13:35:24
Postat av: Jeanette

De är verkligen jätteduktiga på tateringar där.Har aldrig hört om nån som upplevt så dålig service, låter konstigt.Hoppas du får en ny tid snart och att du blir nöjd med själva tatueringen i slutändan, det är ju det viktigaste!

2011-01-26 @ 15:54:37
Postat av: Ulla-kuss-kuss

Kräv återköp på presentkortet och gå till någon annan. Alvarligt anna. Jag gör det åt dig om de tjafsar.

2011-01-26 @ 16:55:30
Postat av: anna

trist. vad blir det för tattuering?

2011-01-26 @ 17:04:10
Postat av: anna

Hade oxå hört att dom var riktigt bra men det väger inte upp de usla bemötandet.

2011-01-26 @ 17:11:55
URL: http://glorydaysanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud vad dåligt! Du får be om pengarna tillbaka och gå någon annan stans. Spelar ju inte så stor roll om dom är duktiga när dom inte tar tag i sina åtaganden. DÅLIGT!

2011-01-26 @ 18:04:01
Postat av: Anonym

Gå till en vettig tatuerare istället för de där inkompetenta idioterna. Det finns en bra i centrala Karlstad, som är seriösa.

2011-01-27 @ 14:22:11
Postat av: Anonym

Fy faan vad dåligt! Hoppas det är många som läser det här och väljer något annat ställe!



Hoppas det löser sej för dej.

2011-01-28 @ 08:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0